fredag den 19. februar 2010

Nu nærmer påsken sig snart...

Idag har vi ordnet stuen og fået vasket alle tæpper og puder og betrækket til vores møbler, det er et stort arbejde, men hvor er det skønt når det er gjort.
Så har jeg rokeret lidt rundt på pyntetingene og kom til at tage mine påskeharer fra Maileg frem, de er så søde og i år kommer der 2 store og 3 små til samlingen, se dem på maileg.dk
Glæder mig til påske, så skal vi ha´gang i æggene og alle de fine løgblomster.
Sidste år var jeg på påske kursus hos Madam Dahl og Frk. Jensen i Løgstør, det var så hyggeligt.
Vi blev undervist af Susanne som har haft butik i Viborg ( butikken som vi allesammen savner, hun er så dygtig til det med blomster, kan få alt til at ligne en million)
I år skal jeg bare hygge mig med en masse påskepynt, håber veninderne gider være med, det er så hyggeligt, når man er sammen om at være kreativ.
Skal nok vende tilbage når jeg har fået lavet lidt til påskebordet...





1 kommentar:

  1. Kære Susi
    Sikke dog en skøn blog du har. Du er vel nok kreativ. Det ser rigtig flot ud -også på billeder.
    Jeg vil huske at kikke forbi og følge med.
    Ang. link, så er du velkommen til at kigge forbi på www.percille.dk.
    Knus fra
    Sanne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.