tirsdag den 30. marts 2010

Flot Skrot...

Jeg kom i tanker om en bog jeg havde i bunken, som måske ville hjælpe jer på vej, som syntes det ligesom jeg, er fedt med bogstaver og tal på møblerne.
Bogen indholder en masse gode ideer, til at få nyt liv, til de gamle møbler.
Hvis I er heldig, har de den stadig i Bilka til  billige penge.
Det gode ved bogen er, at man kan kopier bogstaver og tal over på madpapir og derefter hen på møblet.
Det er noget billigere, end at købe færdige skabeloner.
Bogen hedder " FLOT SKROT" og er skrevet af  Eva-Marie og Kim Wilken.
Eva-Marie er også med i Boligmagasinet, hvor hun giver mange gode ideer.
Viser jer lige lidt billeder fra Bogen...

Knus Susi









12 kommentarer:

  1. Hej Susi,
    det er en rigtig fin bog med mange gode ideer i,særlig for os der går meget på loppemarkeder.

    Regner og blæser det der nede hos jer også?
    Det er ikke meget håb for en varm og solfyldt påske i det nordjyske hvis man skal tro DMI.
    Selv hundene gidder ikke rigtigt at være ude, så er det godt vi kan hygge os indenfor i varmen...:-o)

    Fortsat god påskeferie
    Knuz fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Tak for tip, kunne være godt at få fingrene i den bog :)

    SvarSlet
  3. Hej Susi, tak for tip - bogen ser rigtig god ud!
    Knus; Heidi

    SvarSlet
  4. Hej Susi.. Tak for tippet,Den vil jeg da se om jeg kan få fat i:-).Go aften fra Louise

    SvarSlet
  5. Hei

    du viser alltid så mye fint og inspirerende! og du har et så flott hjem med masse vakre detaljer.

    god påske

    klem Lillan

    SvarSlet
  6. Kære Susi

    Dejlig bog - tror faktisk også jeg har den liggende i en eller anden bunke...;o) Ønsker dig en rigtig god påske ;o)
    Knus Joan

    SvarSlet
  7. Hei på deg,og god påske ;))
    for en flott bok...
    Men skjønner ikke hvordan en gjør for å få bokstavene på møblene?
    Hvis en printer ut en tekst fra datamaskinen hvordan gjor en det videre??vet du ?
    klem fra meg;))

    SvarSlet
  8. Tusen takk for tipset..det skal jeg prøve;)))
    klem igjen

    SvarSlet
  9. å så fin den ser ut,
    kanskje det går an å kjøpe den på capris eller noe sånn ??
    desverre ingen bilka tur på meg med det først nei...
    Ha en finfin fredag kveld.

    SvarSlet
  10. Hej,
    Har selv bogen og er også super glad for den. :-) Jeg kommer kun på kort besøg i dag for at ønske dig en fortsat god påske. :-)
    Knus, Birgitte

    SvarSlet
  11. Hei...takk for boktipset. Denne boken må jeg bare ha;o) Fortsatt god påske til deg fra Maliva

    SvarSlet
  12. Ja tak for tipset, må gå på udkig efter den..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.