søndag den 8. august 2010

Det nye Greengate er kommet...

Så er det tid til vi skal leve af havregrød og gulerødder hi hi..
Har i set det allesammen!!! kataloget fra Greengate er kommet og de nye varer er begyndt at strømme ind i butikkerne og netbutikkerne.
På bla. Birgittes lille Anneks  Nordhjem  Elsas.hem  Gabrielles  emilyrose  møllegården
Så nu går man da helt amok.
Jeg trænger i den grad til nye tæpper og puder i stuen.
Og deres yndige porcelæn, det kan man jo slet ikke leve uden.
Og et eller andet sted, er det vist godt jeg ikke har en pige, så ville jeg da gå helt amok...


3 kommentarer:

  1. god søndag til deg.
    åå så nydelig,
    såå masse fint,gleder meg til det kommer i norske butikker,men dere har uansett mer,
    å tralala la la jeg har et barnebarn på 3 som er jente,å elsker rosa,,
    ønsker deg en flott søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlet
  2. sukk, ja vi blir visst mange som må leve på gulrøtter og havregrøt :P utrolig mye fint, som alltid! hehe :) Ønsker deg en fin søndag :)
    Klem fra Monica

    SvarSlet
  3. Bli´r efterhånden nødt til at bygge mig et havehus hvor jeg kan indrette som du har gjort, og så gå heeeeeeelt pastel-amok...
    med GreenGate, Maileg, Pip og CathKid..

    Passer ikke til resten af huset, men nede bag i haven ville det være fantasilliastisk !!!

    Go søndag
    Køb endelig mere
    jeg elsker dine billeder

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.