søndag den 29. august 2010

Ny Kogebog.

Bliver lige nødt til at vise jer min nye kogebog " Flere Suveræne Salater"  fra Sonja Bock og Tina Scheftelowitz.
Den er bare super, hvis man som jeg elsker spændende salater.
Og så er den på tilbud i boghandleren lige nu til 99 kr.
Den første Suveræne Salater som jeg købte for 3-4 år siden er flittigt brugt.
Mine yngling salater derfra er Pasta Pesto og Bulgur med Krydderurter, cherrytomater og agurk.
De er nemme at lave og super lækre.
Jeg laver Pasta Pestoen lidt mere lækker, ved at til føje grov hakket mandler, jeg lige har ristet, på en tør stegepande, for at fremhæve smagen.
Så nu glæder jeg mig til at prøve den nye og finde nogle favoritter.
Hvis du bare må eje disse bøger, så gå ind på Boghit.dk  her finder du det billigste sted, for bøger af alle slags.




3 kommentarer:

  1. Hej Susi. Jeg har selv den der hedder Suveræne Salater og har lavet flere ting fra den. Lækre opskrifter generelt. Har overvejet at købe den nye også. Har også den der hedder Suveræn Suppe, Steg og Is. Den er også rigtig god. Fortæller du lidt om opskrifterne, når du får afprøvet nogen af dem, for det kunne være rart at høre om. Hilsen fra Jette

    SvarSlet
  2. Tak for tippet med "boghit.dk" Den bog vil jeg glæde mig til at få fingre i.

    SvarSlet
  3. Hej Jette.
    Det skal jeg nok.
    Glæder mig så meget til at komme igang med at bruge den.

    Hej Sonnie.

    Prøv lige din boghandler først, hos vores er den på tilbud til 99 kr.
    Hvis den stadig er udsolgt det billigste sted på nettet.
    Det var den nemlig igår.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.