fredag den 24. september 2010

Shoppetur...

Idag har vi været en smut i Viborg.
Skulle ned med min søn´s mobil, der var gået i stykker.
Men nu vi var der, kunne vi ligeså godt få fundet en vinter jakke til Christoffer.
Og bagefter fik vi en rigtig lækker Italiensk is.
Jeg er meget kræsen med is, men denne her is, den slog alt, hold da op den smagte af mer.
Iscafen ligger ved siden af en af mine ynglings butikker.
Nemlig Continental som ligger på St. Sct. Peder Stræde 5 i Viborg.
Men husk hun har lukket om Mandagen.
Den er bare lækker, fyldt med farver og et kæmpe udvalg af bla. Greengate, Rice, Pip, Maileg og mange andre lækre mærker.
Helt sikkert et besøg værd, for jer der er til farver.
Jeg fik lov til at tage nogle billeder, så i kan smug kigge lidt.
Fik også selv lidt med mig hjem, det blir man jo nødt til....















6 kommentarer:

  1. Hvor sjovt,
    jeg besøgte Mette i Continental i går og listede selvfølgelig hjem med lidt livsnødvendigheder ;o)

    Butikken er altid et besøg værd, jeg bliver i godt humør af alle de fine sager.

    Klem

    SvarSlet
  2. Hej Mette.

    Det var da ærgeligt vi ikke lige mødtes.
    Tak for den fine muffins, den er bare så flot.
    Håber du får det bedre, så du kan producere rigtig mange.
    For du er bare så god til det.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi,
    ja, det kunne da have været sjovt at mødes :)
    Tak for rosen. Jeg nyder til gengæld billederne af din indretning og er temmelig misundelig...
    Klem, mette

    SvarSlet
  4. Ja, sådan en butik kunne jeg helt sikkert også godt få noget tid til at gå i :o) Hav en god lørdag.

    SvarSlet
  5. Sikke en herlig butik :D jeg får helt lyst til at komme ind og røre ved tingene og rode i hjørnerne efter finurlige sager

    SvarSlet
  6. Jeg var der inde i dag, det er den bedste busik i Viborg, elsker den :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.