søndag den 21. november 2010

Gammelt julepynt.

Jeg elsker, når jeg finder mit julepynt frem og nyder alt det gamle, jeg har samlet sammen i flere år.
Selvom jeg elsker Maileg og Walther og Co er der ikke noget, der slår mit gamle julepynt.
Har efterhånden fået samlet rigtig mange gamle sølvkugler, de har sådan en flot patina i forhold til de nye.
Og jeg bruger dem overalt i mine skåle og fade sammen med en lille grankvist.
Har efterhånden også fået samlet mig en del gamle klokker, dem kan jeg bare ikke gå forbi.
Prøv at se de gamle udstiksforme, er de ikke bare flotte?
Og sidst men ikke mindst mine ynglings julebøger, som jeg flittigt læser i og får masser ideer fra.
Når jeg er færdig med at pynte op, skal jeg igang med at lave lidt hjemmelavet julepynt.
Har en masser ideer oppe i hoved, som skal afprøves.
Måske bliver de til virklighed og måske bliver de til skraldespanden, vi får se.
Ha´en dejlig Søndag allesammen...


På billedet ser i en brøkdel af de gamle kugler og klokker jeg har.

Mine gamle udstiksforme.

En af mine ynglings julebøger skrevet af Rie Elise Larsen.

Endnu en af mine ynglings julebøger, skrevet af Anette Eckmann.

5 kommentarer:

  1. Der var det masse flott julepynt :-) Kan tenke meg at du koser deg godt når du pynter :-D Det er hyggelig å hente fram julepynten hvert år, og sette den ut - det blir ofte likt hvert år, det er vel det som kalles tradisjon ;-)

    Ha en super søndag og klem fra Siv

    SvarSlet
  2. Hej Susi!
    Tror dine og mine julekasser matcher hinanden :-)
    Anette Eckmanns julebog er også min favorit.
    God søndag.
    knus.

    SvarSlet
  3. Hej Susi,
    Anette Eckmanns julebog er også en af mine julefavoritter - den er fyldt af skønne billeder og gode ideer. Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hej Susi,
    Skønt med gode ideer til julen. Sikke nogle skønne ting og sager du har formået at finde frem fra gemmerne. Specielt er dine udstiksforme skønne matcher lige mit runde zinkfad.
    Kig evt. forbi og se om det kunne friste.
    God december og glædelig jul 2010

    Living by M.com

    SvarSlet
  5. Hej Susi,

    Faldt lige over dette indslag på din blog... (det er jo lidt udenfor sæson, må man sige... men jeg ku' alligevel ikke dy mig for at kigge forbi ;-))

    Den smukke gamle julepynt på forsiden af Anette Eckmans bog tilhører min søde webshop-kollega, Stine, som har stinesbutik.dk og sukkerblomst.dk. Det er også hende + familie, man ser hente juletræ i skoven. Super hyggeligt og rigtig julet!

    Og så er det jo en RIGTIG fin bog sådan helt generelt! (Fandt mit eksemplar på et loppemarked til en 20'er... ;-))

    Go' (regnvejrs) dag...!

    *SMIL* Lisbet

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.