tirsdag den 2. november 2010

Julepynt anno 2010

Idag trængte jeg bare til at komme væk hjemmefra.
Så Christoffer og jeg kørte en tur ned til For Glem Mig Ej i Silkeborg.
De havde fået så meget fint julepynt fra Maileg, så der røg da lidt i kurven.
Blandt andet, den nye Noilly Noel Nisse med vaniljekrans og den søde lille Petit Noel nisse også med vaniljekrans.
Dem skal jeg jo have hvert år, har samlet på dem siden de kom frem.
Der kom også lige deres lille tændstiksæske med musen i kurven, den var slet ikke til at stå for.
Og så lidt af deres bånd og ophæng, og nogle søde gammeldags svampe til dekorationer.

Efter at have besøgt For Glem Mig Ej, tog vi videre op i gågaden for at se, om vi kunne finde nogle Nike Shox til min søn.
Men vi havde desværre ikke heldet med os, så vi må til Brunns Galleri  i Aarhus en dag, der har de en fed butik, med et kæmpe udvalg af shox´s.
Men, han fik en lækker sort og guld Adidas Fire Bird trøje, så det hjalp lidt på humøret.( de er højeste mode i år).

På vejen ned til bilen, gik jeg forbi en boghandler, og smuttede lige ind for at høre, om de muligvis havde en rulle gammeldags postsnor i rød og hvid på 1000 meter.
Sørme om ikke de havde, lige den jeg har ledt efter, siden jeg løb tør for den for et år siden.
Så! det har været en god dag for mig, men knap så god for Christoffer, hvis vi ser på, at vi fik det, vi kom efter.

Til dem der bor i og omkring Silkeborg, og ikke kender til  For Glem Mig Ej  vil jeg varmt anbefalede dem ,de er nogen super dygtige piger og har en skøn butik.
Som lige nu er pyntet så flot til jul.
Fik en lille løbeseddel med i posen, omkring deres aktiviteter her i julen.
I kan se den nederst i indlægget.












6 kommentarer:

  1. Så masse fin julepynt du har skaffet deg, Susi - det er artig med ting man samler på og skaffer litt mer for hvert år :-D

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlet
  2. Lækre sager.... lidt misundelig ;0)

    SvarSlet
  3. Dejlige ting du fik med dig hjem ;0)

    Mailegs nisser er bare ikke til at stå for og jeg glæder mig hvert år til jeg skal finde mine frem og de indtager deres faste pladser. I det hele taget er julen en skøn tid, hvor man kan give den gas med at pynte - I love it!

    Kh
    Anne

    SvarSlet
  4. Det er nogle rigtig lækre julepynt du har købt. Igår fik jeg faktisk også en pakke ind af døren med de to nye Noilly Noel Nisse og fire af de bøjelig nisser fra Maileg som jeg helle ikke kunne stå for. De er også en rigtig sød mus du har købt. Jeg bliver da nød til at skal forbi Silkeborg en dag. Jeg kan se at du har en del Walther & Co, hvor køber du det ?
    knus Annette fra Aalborg

    SvarSlet
  5. Hej Annette.
    Tak for dine altid søde hilsner.
    Mit Walther og Co har jeg købt hos Living Trend i Aalborg.
    Men hun er holdt op med at føre det, og det er bare så træls.
    Hun havde kun meget lidt tilbage, da jeg var deroppe for 14 dage siden.
    Men hvis du spørger, om du må se hends katalog kan det jo være, hun vil bestille noget hjem til dig.
    Ellers har Elsahem en masse på tilbud, hvis du går ind under hendes udsalg.
    Har lagt et link til hendes netbutik, ude til højre på min blog.
    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Annette.
    Glemt at Country Style fra Sverige også har lidt Walther og co.
    Og de sender til Danmark.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.