lørdag den 27. november 2010

Veninde for livet.

Her til formiddag da jeg kom hjem fra byen.
Lå der en pakke til mig, fra min bedste veninde Betina.
Hun er en af de dejligste jeg har i mit liv og jeg elsker hende over alt på denne jord.
Selv om hun er alene mor og ikke har helt vildt mange penge at rutte med, så sender hun sådan en fin pakke.
Bare sådan uden nogen anledning.
Ja! jeg ved ikke helt hvordan jeg skal takke hende for den hun er, men håber hun ved, jeg sætter står pris på at have hende i mit liv.
Bedre veninde findes ikke og vi ved hvor vi har hinanden og det er jeg sikker på gælder resten af vores liv.
Vi har aftalt vi skal på plejehjem sammen( smiler) så kan vi rigtig banke de andre i kortspil.
Mange knus sender jeg til dig Betina fordi du er den du er....



5 kommentarer:

  1. I er da bare super heldige i har hinanden :)

    Pas godt på jeres venskab det er guld værd :)

    SvarSlet
  2. hvor er det skønt at have sådan en veninde !! og jeg er også sikker på at du fortjener det, susi :-) smukke ting hun har send til dig..
    kh mumi

    SvarSlet
  3. Hej Susi....Pas godt på hende disse venninder hænger i på træerne og de er guld værd.Venner har vi nok alle mange af men når man så støder ind i sygdom /modgang så finder vi alle udaf hvem vores rigtige venner/veninder er for de holder fast også i modgang.Kan i nu passe rigtig godt på hinanden.Kender dig kun herfra bloggen men fornemmer du er en der bare fortjener det .Kram Else

    SvarSlet
  4. Hej Susi, sikke en dejlig gave og den bliver kun endnu bedre af at den kommer fra én man holder meget af. Der er ikke noget skønnere end en dejlig veninde - pas godt på hinanden ;0)
    Knus Anne

    PS. Ved du hvor de Walther & Co stager købt henne, for de er bare vildt søde og dem kunne jeg godt tænke mig at få fingerne i?

    SvarSlet
  5. - lige en ekstra kommentar! Jeg tror også, at din veninde er heldig at hun har dig, så sødt som du skriver om hende!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.