lørdag den 11. december 2010

Bedre sent end aldrig.

I går fik jeg endelig taget mig sammen til at få lavet en dørkrans og en adventsdekoration.
Skal lige siges, at jeg aldrig har prøvet at lave en krans før, så jeg har gjort det, så godt jeg kunne.
Havde godt nok tænkt på, at jeg bare ville købe en færdig i Brugsen og pynte den,
men jeg syntes ikke de var pjusket nok.
Så jeg sprang ud i det, og syntes da selv, det blev okay.
Adventsdekorationen  blev på et fad, som jeg pyntede med alt det sølv julestads, jeg lige har lavet.
Og nogen fine svampe.
Jeg bliver aldrig god til det med blomster dekorationer,
men jeg gør det så godt jeg kan.
Så nu kan vi endelig få tændt vores adventlys og byde vores gæster velkommen med en fin krans.
Jeg fik forresten også lige pyntet ,et af mine store sylteglas med lidt kogler, gran og lidt gamle svampe, jeg fandt på loppemarked sidste år.
Så kan det pynte på verandaen, der er jeg ikke lige nået ud endnu, syntes det er alt for koldt og rende rundt derude og pynte op.
God Lørdag til jer allesammen.

Knus Susi








6 kommentarer:

  1. Flot - meget flotte ting du har lavet. Flot med gran på glasset.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  2. Det ser da super flot ud !!

    Min dørkrans gik helt i udu, så det blev bare nogle grangrene, thuja + efeu grene samlet med en sortternet sløjfe. Den hænger på døren, men den bliver IKKE vist frem på bloggen :)

    SvarSlet
  3. Hejsa Susi...Super flot,det kan du jo godt:-))))
    Der kan du bare se man kan mere end man tror Kram

    SvarSlet
  4. Hey Susi
    Det er da super flot :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Smiler Susi...Ja det er en fin bog så her er jeg gået igan også med lidt tal,rensdyr m.m blev da helt vild med dem efter at have set dine.Og det ser rigtig godt ud som du har anvendt det.Kram og forst rigtig god lærdag

    SvarSlet
  6. Hejsa
    Jeg bliver bare så glad når jeg kigger ind på din blog. Du har så mange fantastiske og smukke ting, og når du har leget lidt med dem, ligner hver eneste ting jo en milion. Det er så skønt at se, hvad du nu har fundet på!

    Glædelig jul fra Eva

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.