fredag den 24. december 2010

Ønsker alle en Glædelig Jul.

Så blev vi næsten klar.
Anden er i ovnen og skal stege i 3 timer og derefter parteres og i ovnen 20 minutter, før den skal nydes.
Flæskestegen kommer først i ovnen sidst på eftermiddagen.
Risalamanden er klar og sat på køl.
Og juletræet pyntede jeg i går aftes.
Så nu mangler jeg kun en frisk rødkålssalat.
Og en omgang med støvsugeren, så står den på ren hygge og julestemning.
Håber i allesammen nyder dagen sammen med dem i holder af.

Glædelig Jul og Godt Nytår til jer allesammen og tusind tak for alle de søde kommentarer.
Og stort Tak til alle dem der har været så søde, til at forkæle mine bloggere med gaver i mine Give Away.
Håber vi stadig ses i det nye år.

Mange Julekram fra Susi










11 kommentarer:

  1. Jeres juletræ er rigtig sødt.
    Også glædelig jul til Jer i Farsø.
    Juleknus fra Ditte

    SvarSlet
  2. Glædelig jul til dig og dine.
    Julehilsner Septemberliv/Kari

    SvarSlet
  3. ♫•♥•.¸ღ God jul ღ.•*♥•♫

    SvarSlet
  4. Hvor er træet sødt! Glædelig jul til dig og familien. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Hei Susi!
    Nydelige bilder og herlig tre:)
    Ønsker deg og dine en Riktig God Jul - kos dere masse og nyt dagene ♥

    Klem Line

    SvarSlet
  6. Kære Susi...

    Jeg ønsker dig og dine en dejlig juleaften.

    Kærlig hilsen Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    Glædelig jul til dig. Jeg var jo selvfølgelig sammen med mine forædre juleaften (dem med Waldo). De fortalte at du for nylig har været i butikken. Jeg har lige set at du har skrevet så flot om butikken og lagt et foto på bloggen. Ked af jeg ikke så det på dagen, men et forsinket tak for Waldo indslag skal lyde herfra. Ha en rigtig dejlig jul.
    By MARIANNE

    SvarSlet
  8. Ih, for et hyggeligt træ. Det ser ud til at være en god ramme om en hyggelig aften.
    Håber I nyder juledagene.

    Din lille cupcakeglaskugle er SÅ fin? Det skulle vel aldrig være Green Gate? Jeg er ikke så hardcore fan som dig, så jeg kan ikke lige spotte sådan noget med det vuns;)

    Julekram
    Lis

    SvarSlet
  9. Tak i lige måde allesammen.

    Hej Marianne.
    Ja! det var ærgeligt vi ikke lige stødte på hinanden, det håber jeg vi gør en dag.
    Også rigtig Glædelig Jul til jer.

    Hej Lis

    Den lille muffins er fra Bilka er rigtig beregnet til bordkort, men syntes den var rigtig sød på træet.
    De var i en æske med seks styk´s og var sat ned til fem kroner,havde fået bud med fra en sød veninde.
    Så hun købte kun de to pakker jeg havde bestilt.
    Rigtig ærgeligt hun ikke lige ringede mig op, kunne sagtens ha` brugt mange flere til den pris, især når de også kunne bruges som bordkort holder.
    Glædelig Jul herfra.

    Juleknus Fra Susi

    brugt mange flere til den pris, især når de også kunne bruges som bordkort holder.

    SvarSlet
  10. MMM, jeg bare elsker risalamande. I morgen skal vi til København, det skal bli så deilig. Håper vi også får spist and. Ha en fin jul videre.

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.