mandag den 10. januar 2011

Dejlige ting og sager fra Greengate.

Idag kom den sidste pakke fra Emilyrose.
Så nu har jeg fået samlet mig en hel del mere til Christoffers konfirmation.
Flasker til vand på bordene fra Nordhjem til billige penge.
Glas, termokande, opvaskesæbe og så måtte jeg bare lige eje, et sæt mere af de yndige dåser.
Hos Gabrielle fandt jeg denne fine te kande, som jeg har haft et godt øje til i et stykke tid, og et par krus mere til samlingen.
Håber i også har fundet nogen fine ting, imens der er udsalg, det kan jo godt betale sig...

P.s  Emilyrose har lagt noget af det nye Greengate på webshoppen, det ser spændende ud :-)



12 kommentarer:

  1. Uh, jeg er så misundelig på alle dine fine ting. Jeg har ikke særlig meget greengate, men passer rigtig godt på det, jeg har, fordi det er så fint :)

    SvarSlet
  2. Kære Susi, skøn og glad stil du har. Jeg linker til dig nu.

    SvarSlet
  3. Kære Susi, hold da op hvor har du fået bestilt mange lækre ting - er også noget misundelig ;0) Glæder mig virkelig til at se billeder af de borde til den konfirmation. Jeg skal jo også selv pynte med lidt Green Gate til min datters konfirmation (det er bare så sød og sommerlig) og har i dag bestilt nogle servietter hos Emily Rose. Jeg så forresten i det nye katalog, at Green Gate laver nogle vimpler - det var det vi talte om tidligere til vores telte. Fortsat god aften - du skal vel sidde og kigge på dine ting ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. Hej Susi!
    Dejlige ting du har fået i dag. Jeg fik også min pakke fra Gabrielle med lækre Greengate ting.
    Ha`en god aften
    Knus Anja

    SvarSlet
  5. - også tak for dine altid søde kommentarer! Kan godt forstå at du selv vil sy vimplerne, du er jo også en ørn til at sy - er også helt vild med de poseholdere du laver - dem kunne du godt sætte i produktion. Fordelen ved selv at sy vimplerne er at de få den længde og de farver man gerne vil selv vil have. Green Gates vimpler er kun 1,20 m. Jeg overvejer lidt endnu om jeg selv skal sy, har ikke haft min symaskine i brug i mange år - men det kunne måske være en mulighed? Eller måske at få hjælp af min veninde.
    Knus fra Anne

    SvarSlet
  6. Ohhh, så MYE flott!
    Heldige dere dansker som får Green Gate på salg;)
    Her i Norge er det veldig sjeldent salg på Green Gate, og å bestille fra Danmark koster så mye i porto!
    Likte VELDIG godt vannflaskene og glassene;)

    Ha en fin kveld Susi!

    Klem line

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    Hvor har du fået mange skønne ting i dag, de fine glas og dåser som man aldrig kan få nok af og endnu en dejlig termokande. Jeg har også fået en pakke fra Gabrielle i dag og kan se, at den fra Emilyrose kommer i morgen med lækre Greengate ting.

    For øvrigt tak for din sidste besked, hvor er det sødt af dig, at du vil låne mig dit service d. 8 maj, men ja det bliver nok lidt stramt, men hvad, vi spiser da bare et par timer sener :-), men en rigtig sød tanke.

    Hold da op hvor har du mange fede og lækre køkken maskiner, det ser altså godt ud med den lyserøde Kitchen Aid køkkenmaskine. Jeg have ønsket mig en Bamix stavblender i blå i julegave, men fik i stedet for en Kitchen Aid køkkenmaskine, Ja det kan man ligesom ikke klage over :-) Jeg har en håndmixer og en kedel i creme magen til din. Min blender er en Philips og ikke særlig køn at kigge på, derfor er den heller ikke fremme og ja så bruger jeg den desværre ikke så tit, derfor stå der også en Kitchen Aid blender på ønskeseddel :-). Det er nogle dejlige varme farver din maskiner har og det passer så flot, ind i din fine stil du har.

    Viktualierum, Nøj hvor er du bare heldig, det vil jeg ønske at jeg havde. Vi har ingen kælder, men jeg har så et dejligt vaskerum plus et bryggers begge med skabsplads, men der er desværre for varmt til, at opbevarer det jeg sylter, æblemosten og hyldeblomstsaft, så man kunne nyde smagen af sommer nu :-) Glæder mig til at se dit færdige resultat.

    Kan du ha en forsat dejlig aften og en skøn dag i morgen.
    Klem Annette

    SvarSlet
  8. Hej Anne.

    Selvfølgelig kan du sy vimpler, når jeg kan, kan du også.
    Har kun haft min symaskine i 5-6 år og da jeg fik den af min svigermor, havde min egen mor opgivet at lære mig det.( hun har syet hele sit liv)
    Men nu kan jeg da sy det jeg sætter mig for.
    Så det er bare om at komme igang.
    Glæder mig til at se dem:-)

    SvarSlet
  9. Hej Line.
    Kender du ikke nogen, du kan bestille sammen med, så i kan deles om portoen?
    Eller nogen der bor i Danmark og snart skal til Norge..
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  10. Hej Annette.
    Ja! det er så dejligt med nogen friske farver, så man kan få gemt lidt af det røde væk igen.
    Det var da en dejlig julegave du fik dig, så kan man jo kun være tilfreds.
    Jeg kan vist heller ikke klage i år.
    Glæder mig så meget til mit rum står klar, har bestilt stof til forhæng hos Emily idag.
    Og fandt fliser i Bauhause igår, de havde Søndag´s åbent.
    Og imorgen skal Kenneth sætte væv på loftet.
    Så regner jeg med han maler Torsdag.
    Det bliver så skønt.
    Kan ikke så meget selv lige for tiden.
    Min nakke tager livet af mig.
    Men så er det jo dejligt jeg har en skøn mand.
    Ha´en dejlig aften allesammen.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  11. Hej skønne Susi
    Træls at nakken driller, håber der snart er bedring på vej. Hold da op hvor er I hurtig. Jeg har nu også en dejlig og skøn mand. Jeg klager ikke....:-) men hans hænder vender forkert og når han så endelig kaster sig over et projekt, tager det en krig, han er perfektionistisk så ”vores” tempo er lidt trægt, Er spænd på at se hvilken stof du har købt hos Kirsten.
    Sender dig de bedste tanker og håber din nak har det bedre i morgen.
    Knus Annette

    SvarSlet
  12. Hvor er det nogle lækre ting, som du har købt, Susi!
    Det er rigtig god reklame for Greengate, for nu får jeg også lyst til at shoppe.. :-)

    Mange hilsener Solsikke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.