tirsdag den 12. april 2011

Sjov ide med tavlebobler.

For et stykke tid siden købte jeg i Tiger butikken sådan nogle talebobler, beregnet som tavler til at klistre på væggen får 20 kr til Christoffer´s værelse.
Men syntes ikke jeg kunne finde nogen steder, hvor de skulle hænge.
Så fik jeg en ide.
Klistret det på tændstikæsker og på en gammel ananas dåse.
Skal lige sige, at det klistre rigtig godt....
Så nu har han tændstikker og en blyantholder, der matcher i stilen til hans værelse.
Skal lige have Kenneth til at skære et stykke træ ud til et dørskilt.
Så fik vi alligevel brugt tavle boblerne til noget nyttigt.
Og så kan han selv bestemme, hvad der skal stå på de forskellige ting.
Måske en ide til festbordet med tændstikæskerne.






4 kommentarer:

  1. Det var stilig! :D
    Jeg kjøpte noen wallstickers på tilbud i fjor sommer. Uten å ha noen plan om hvor de skal henge. Men noen av de har fått plass på jenta mi sine kommodeskuffer :)
    Og nå, etter å ha sett den blyantholderen din, ønsker jeg meg tavle-wallstickers. Til å bruke til alt annet enn på veggen ;)
    Så takk for tipset :D
    Ha en herlig dag!

    SvarSlet
  2. Så smart!! :-) Man kan jo også leke seg med tavlemaling på den måten. :-)

    Ha en finfin dag!!

    Kristine :-)

    SvarSlet
  3. Skøn idé! Jeg har også sådan en tavle liggende, som kan bruges.

    SvarSlet
  4. super idé - det vil jeg også :-D

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.