onsdag den 18. maj 2011

Sophia White fra Greengate.

Jeg husker tydeligt da Greengate kom med deres nye katalog med stellet Sophia White.
Lige med det samme tænkte jeg, det er bare slet ikke mig med alle de røde farver til de fine pasteller jeg havde i forvejen.
Men man har jo lov til at skifte mening og det må jeg sige jeg har.
Jeg er simpelthen blevet helt vild med den serie, den gør bare et eller andet sammen med det andet stel fra Greengate.
Ja! det sætter prikken over I´et som man siger.
Til konfirmationen kunne jeg rigtig se, hvordan det bare gik super flot sammen med det andet.
Så det må jeg have noget mere af...

Jeg syntes det er lidt sjovt, når man lige har fået kataloget i hånden, så finder man helt klart sin favorit med det samme og efterhånden ,som man har vænnet sig til mønstrene, syntes man det hele bare er super flot.

Tror måske det er derfor, jeg er lidt Greengate tosset, som min familie siger.




Syntes de er så seje... Godt gået tøser..

6 kommentarer:

  1. Jeg er også helt vild med det stel. Jeg har et "fødselsdags sæt" hvor jeg mikser Sophia white og Spot red. Der ser rigtig fint ud til fødselsdage. Jeg elsker at dække et flot bord.
    Jeg ønsker dig en dejlig. Jeg nyder at følge din blog :)
    Mange hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  2. Ved du forresten hvornår Greengate kommer med nogle sommmernyheder?

    SvarSlet
  3. Hej Igen susi

    ja så er jeg lige på igen, De ser meget spændende
    ud de pastiller der hvor har du købt dem

    Knus Sisse :-))

    SvarSlet
  4. Hejsa

    Ang. sommer nyheder fra Greengate, må jeg skuffe dig.
    Det næste der kommer derfra er efterårs nyheder.
    De kommer nok omkring August - September måned
    Hvis vi er heldige...

    Glæder mig så meget til at få det nye katalog...

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hej Sisse.

    Dem har jeg købt i Viborg sidste sommer.
    Men prøv at se efter dem i te og kaffehuse, der kan du godt være heldig.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Smiler Susi ja det er også en af mine favoriter og som du selv skrive er den et super mix sammen med det andet.Vedr Greengates datter ja her ser jeg det hver gang første afsnit så du det? her kunne ingen af os være med der var dækketop og pyntet i den helt store Greengate stil.Men hvis ikke de skulle kunne hvem så.Kram og forsat rigtig dejlig dag
    Else

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.