søndag den 26. juni 2011

Dejlig tur til Hornbæk.

Nu er jeg helt bombet efter en dejlig tur til Hornbæk og omegn.
Vi kørte afsted ved 10 tiden i morges, så det har været en lang, men dejlig dag langs kysten.
Først besøgte vi Bazaren i Hornbæk, det var rigtig hyggeligt med en masse dejlige stande.
Bla. Frk. Mage  fra Gilleleje, restaurant La Vista, som solgte den lækreste bulgursalat med hjemmelavet brød og skøn rødvin.
Og det dejlige Happy Heart økologiske weelnessprodukter, uhhh!!! det er bare lækkert...
Bagefter gik turen til Gilleje og et lille besøg hos Frk. Mage hun holdt nemlig åben idag.
Fandt lige det jeg søgte, et skønt minutur fra Dulton i en lækker lyseblå farve, smukke servietter fra Cath Kidston, samt endnu en termokande fra Rice, så har jeg lidt forskellige farver.

Bagefter kørte vi op til min venindes forældre, for at aflevere hendes børn, de skulle lige have en hyggedag hos bedsteforældrene.
Og jeg siger jer!! de boede så skønt og sikken en have, har aldrig set en have så flot.
Lige sådan en jeg drømmer om, med en masse hyggekroge, det var virklig så smukt.
Så glæd jer til imorgen, der lægger jeg nogen skønne billeder på bloggen.

Og Husk!! det er imorgen at jeg trækker vinderen af den fine elkedel fra Lovinis.dk







BHelle%25C2%25B4s+mor+og+far%25C2%25B4s+have+008.JPG" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">
Lækkert minutur fra Dulton






Min veninde Helle´s dejlige tvillinger Malthe og Johanne.
Fandt lige en dejlig hyggekrog.



2 kommentarer:

  1. Ej hvor ser det dejligt ud...hmmm troede det var i juli der var bazar på sauntehus... Kommer jo eller i Hornbæk ca hver 14 dag, da min dejlige svigermor har sommerhus der. Mand og børn var i Hornbæk igår, men jeg var jo hos honning og flora hele dagen( har lagt lidt billeder ind på bloggen) og idag stod den på fodbold stævne.
    Dejlige billeder fra idag samt fra din søster hjem...
    Hej og god aften fra Tine/millevanille.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og sommerstemning! Det minutur gad jeg godt eje - er vild med det retrodesign og den lyseblå farve. Sikke også et skønt hjem din søster har ;0) Fortsat god ferie. Knus fra Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.