torsdag den 16. juni 2011

Flot kopi af min Formningsreol.

Idag fik jeg en sød mail fra Tina, som er følger af min blog.
Hun skrev, at hun ligesom jeg havde udskiftet den Franske Stil ud med sommerhus stilen.
Da hun trængte til farver i sit hjem.
Og så havde hun et billede, som jeg lige skulle se, om jeg kunne genkende:-)
Og i tror det løgn!!!
Hendes kære husbond har lavet et tro kopi af vores gamle formningsreol.
Det bare for flippet, den er så flot lavet.
Det er min i ser på det øverste billede og Tina`s på det nederste.
Syntes i ikke bare den er flot?
Jeg syntes det er så godt gået.
Så! Tina her skal din mand have stor Ros...( det kan mænd så godt lide hi hi)
Og Tak for din søde mail, håber du får styr på det med at blogge selv, det kunne være så hyggeligt:-)))


Min gamle formningsreol  købt hos Savillas.

Tina´s reol, som hendes mand har kopieret via mit billede på bloggen.

10 kommentarer:

  1. Låner Tina ham ud ??. Ret flot stykke arbejde han der har gjort :-)

    SvarSlet
  2. Nice cabinet ...like all the greengate in it !!!...have a nice evening darling...love Ria...xxx...

    SvarSlet
  3. Wouw - hvor må det være spændende sådan at blive kopier - you are a trendsetter

    SvarSlet
  4. Wow, det er bare flot lavet efter. Sikke da en mand :o)

    SvarSlet
  5. Imponerende, jeg vil også gerne låne Tinas mand. Sikke flot mit hus så kunne blive.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Ja! det har han bare gjort godt..
    Kan godt forstå Tina Er glad.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Oj! Jeg er imponert jeg :-)) Og så artig at noen liker dine ting så godt at de kopierer dem :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  8. Kjemefine reoler både hos deg og Tina! Jeg er enig i at sommerhusstilen gir mer liv enn den franske landstilen. Jeg har også gått over til mere farger hos meg. I den nye lille-stuen holder jeg på å innrede med god inspirasjon fra din blogg:-)

    SvarSlet
  9. Hold da op hvor er den flot, den ligner den jo fuldstændig. Hende Tina.. er en heldig dame, der har sådan en dygtig mand.
    Knus Tina

    SvarSlet
  10. Tina har en flink mann!

    Og jeg skjønner kjempegodt at de ønsket å kopiere din reol, for den er virkelig frydefull. :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.