fredag den 10. juni 2011

Muffins af gips.

Så er de små muffins klar.
De store er nemlig stadig ikke tørrer nok til at pynte.
Det tager sin tid, med at gipsen tørrer, så det med at have tålmodighed:-(
Først er der fyldt gips i muffinsforme, som så skal tørre i mange dage.
Og bagefter har jeg pyntet dem med sukkerglasuren, som jeg lavede blomster med forleden dag, i kan se opskriften Her!
Husk den skal være rimlig fast i det, så mønsteret ikke flyder ud.

Så nu er der muffins til pynt igen, til stor irritation for mine unger, de bliver så lækre sultne, når de ser på dem og så kan de ikke engang spises, det er også lidt snyd...





P.S  Der er lagt nye sager i Pulterkassen! så kig ind, måske er der lige det du mangler...


11 kommentarer:

  1. Nååååååå.... hvor er de bare blevet søde og fine, ja mums de ser ud til at man lige kan tage en bid af dem.
    Skal du bruge dem som udstilling? har du ikke lyst til at vise nogle billeder af hvad du skal bruge dem til? Super søde er de altså, spiselige eller ej..
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina.

    Jeg skal bar bruge den rundt omkring på mine fade og klokker.
    Så det ser hyggeligt ud:-)
    Du må da kunne lave dem Tusind gange flottere med de fine kager jeg har set du laver...

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi.
    Hvor er de bare fine :-))
    Og super sjove, at pynte lidt med.
    Kan godt forstå ungerne bliver fristet.

    God weekend til dig og dine

    Knus Anette

    SvarSlet
  4. Ihhh - hvor er de altså flotte. Sikke et arbejde.

    SvarSlet
  5. men å nydelige de ble,
    herlig å ha dem til pynt da,
    klem fra sylvia

    SvarSlet
  6. De er så flotte at man ville ønske, at man kunne sætte tænderne i dem ;0) Knus og god pinse.

    SvarSlet
  7. Hej Susi

    Uhm, de er da godt nok lige til at spise. De er bare rigtig flotte, enda flotter end dem jeg har købt til at pynte med her hjemme. Du er altså bare fantastisk til at lave så mange forskellige kreative ting.
    Skøn pinse ferie

    Klem Annette

    SvarSlet
  8. Jamen sødeste venner hvor ser de lækre ud, har du virkelig selv lavet dem?? Man skal sikkert tage sig i ikke at sætte bisserne i et af dem...av!

    En fin pinse til dig!
    Knus Helle

    SvarSlet
  9. Ja! man kan nemt blive lækker sulten.
    Glæder mig til de store muffins er tørre, så skal jeg igang igen, det er faktisk rigtig hyggeligt:-)
    Er også sikker på ungerne ville syntes det var sjovt, selvom de ikke kan spises.
    Men så kan man jo lave en portion der er spiselige.

    Ha´en dejlig pinse.
    Knus Fra Mig

    SvarSlet
  10. sååå lekre de var!!

    x tessi
    http://tessi-la-la-land.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare skønne. Er det muligt at købe et par stykker?

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.