mandag den 25. juli 2011

Gammelt skab malet lyseblåt.

Ja! så blev endnu et gammelt møbel klar.
Dette lille skab, som kan hænges op eller til at stå på bordet har fået engang lyseblå maling og lågen er tapetseret med Pip´s tapet.
Knoppen er den samme, det har min mand bare sprøjtmalet hvid.
Jeg har tænkt mig det skal bruges ude på vores toilet, når det er klar.
Det trænger til engang maling på vægge og paneler.
Her får i et før og efter billede.

Sådan så det ud inden vi gik igang.

Og sådan ser det ud nu med en skøn lyseblå farve.

Og det flotte Pip tapet.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet rigtig fin Susi :) Jeg glæder mig til at se nogle billeder fra Jeres badeværelse, der har du nemlig ikke nogen billeder fra endnu.. Så det bliver spændene.

    Ha' en skøn dag
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. nøj, hvor er det blevet fint det lille skab,,
    jip
    www.migogipsen.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.