torsdag den 11. august 2011

Overraskelse igen idag.

Ja! det da helt vildt som jeg bliver begavet.
Her til morgen  gik jeg og ventede på pakke fra Gabrielle.
Men da posten kom have hun hele to pakker med til mig, den ene kendte jeg ikke rigtig noget til.
Men kunne se jeg kendte afsenderen, så det blev lige pludselig spændende.
Det var den fineste Natur varmepude med lavendel duft i Greengate stof fra søde Merete, som har fulgt min blog lige fra start.
Den er jeg bare super glad for, er sikker på den kan hjælpe lidt på mine smerter i nakke og skuldrer.
Tusind Mange Tak søde Merete, du er bare en skat:-)))

P.s Det fra Gabrielle får i at se senere, døjer nemlig stadig med at uploade billeder, det er bare så træls.

Glæder mig til at få den i brug i aften.

Læg lige mærke til den er syet i mit ynglings stof fra Greengate:-)









13 kommentarer:

  1. sådan en skøn varmepude kunne jeg godt tænke mig, hvilken blog har merete:)

    SvarSlet
  2. Skøn skøn varmepude! Kan godt forstå, at du blev glad.
    Hav en dejlig dag!
    Knus Solsikke

    SvarSlet
  3. Hej Sonja.

    Hun har desværre ikke nogen blog.
    Men jeg kan skrive til hende at du er interesseret.

    Hej Solsikke.

    Ja! den er jeg bare glad for også god dag til dig.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Den var kjempefiin;))
    Så heldig du var ♥
    Du inspirerer og gir bort så mye fint på bloggen din, Susi, så en gave i ny og ne er deg vel undt;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlet
  5. Jeg synes det er dejligt du bliver forkælet. Det fortjener du.

    SvarSlet
  6. Der er bare nogle der ka´og er heldige - men jeg tror at du har fortjent det ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet
  7. Hvor ER du heldig! Den er superfin. Dejligt at ha' så sød en læser :-)

    SvarSlet
  8. Jeg synes også det er dig velundt at få en gave i ny og næ. Tænk på alle de sponsorgaver du skaffer til Give aways. Så jeg håber du nyder din gaver både på nakken såvel som indenfor i hovedet.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. Forresten.. så virker linket ikke til "print dine egne mærkater til syltetøj" :-(
    Har prøvet et par gange nu..

    SvarSlet
  10. Åhh ikke tosset at få en overraskelse i ny og næ! :-)

    SvarSlet
  11. Hej Helena.

    Det er linket hos Dansukker der er noget galt med.
    Skal nok holde øje med når det er klar igen.

    Knus Susi

    Tak for alle jeres søde kommentarer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Hej Susi..
    hvor skønt at blive be"gavet". Er det den Merete som der ringede til mig og nu har købt mine lyseblå lysestager?. Nå men den er så fin. er det en af dem du kan varme i Mikroen? altså med hvedekerner også tilsat lidt tørrede lavendler?
    Jeg er SÅ glad for min har 2, og det bliver flittig brugt ved ømme muskler.
    Er forresten igang med at producere min første give away, så jeg lægger den nok op i næste uge på bloggen..
    God fredag fra Tine

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.