søndag den 2. oktober 2011

Rabat hos Eco Family.dk


Eco Family har i godt to år leveret miljø- og energivenlige produkter til kunder i hele Danmark. Men alting får jo en ende. 
I perioden 3-31. oktober holder de derfor Ophørsudsalg.
De synes, først og fremmest at deres tidligere kunder, skal nyde godt af muligheden for at gøre et sidste godt køb – og denne gang med...









40% rabat på hele sortimentet!

For at opnå rabat, skal du aktivere rabatkoden 1111 ved at klikke på nedenstående link. Når du lægger varer i indkøbskurven, vil rabatten automatisk blive fratrukket den ordinære pris. Hvis linket mod forventning ikke virker, skal du blot selv taste rabatkoden 1111 i rabatfeltet på den side, hvor din faktureringsadresse er anført. Så vil rabatten blive fratrukket sidst i købsprocessen. 
Dette særlige tilbud til tidligere kunder gælder som nævnt i perioden 3-31. oktober – eller så længe lager haves. 
Uanset om du vælger at gøre brug af tilbuddet eller ej, takker de for den interesse, du har vist eco-family.dk. 
De syntes har været sjovt ,at være leverandør til hele familien Danmark af alt lige fra sæbenødder over stofbæreposer til vandflasker!

Link til rabatkoden: Rabatkode 1111

9 kommentarer:

  1. Åhhh tror jeg skal ind og ha' nogle flere!
    Elsker de 2 jeg vandt herinde. De er på bordet hver aften!!

    SvarSlet
  2. Tilbudet gælder kun TIDLIGERE kunder??? Hmmm.... gad vide om dét er lovligt. ;-)

    Ellers ville jeg straks bestille et par. Min læge frarådede mig forleden dag - på det kraftigste(!) - at genopfylde plastflasker fra f.eks. kildevand...! Og så må jeg jo finde på noget andet!

    Go' søndag, Susi. :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  3. Hej Lisbeth.

    De fleste af mine læsere er tidligere kunder.
    Så mon ikke det går:-)
    Tror helt sikkert også du kan tillade dig at bruge koden ...
    Og jeg er helt sikker på du vil elske flaskerne.
    De er uundværlige.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Jeg har lige bestilt flasker og jeg er IKKE tidligere kunde, så det kan altså godt lade sig gøre :)
    Tak for tippet Susi..

    SvarSlet
  5. Det var dejligt at høre:-)
    Jeg kom også til at bestille nogen ekstra.
    For det vil være træls, hvis ikke man kan få dem længere.
    Bestilte også nogen til Julegaver....
    Men hvem der skal have dem, er en hemmelighed:-))

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hei Susi :)
    Du ble den heldige vinner i min give away i dag.
    Sjekk bloggen min :)
    Ha en fin søndagskveld.

    klem fra Tine :)

    SvarSlet
  7. Hej Tine.

    Det var da helt vildt...
    Skønt på en helt alm. Søndag...

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Jeg har mottatt mail fra deg og svart på den også :) Trenger du fortsatt en ny mailadresse?

    Klem Tine

    SvarSlet
  9. Hej Tine.

    Nej! jeg har fundet ud af det, tror jeg:-))

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.