fredag den 14. oktober 2011

Skøn Bog om indretning.

Idag kom posten med den fine bog, som jeg havde bestilt, efter jeg havde set den hos Pia, som har bloggen Dansk Vintage, hvis i har lyst kan i kigge forbi hos hende Her!
Bogen har jeg købt hos Adlibris.com som har den lige nu til 134 kr incl. porto.
Bogen er rigtig lækker og har inspiration til flere stil arter.
Og så er der sørme også lækre billeder og ideer til Julen.
Ja! den har det hele og jeg glæder mig til at hygge med den senere idag.
Helt klart pengene værd...








2 kommentarer:

  1. Ved du hvad ven - nu har jeg trawlet den bog igennem side op og side ned hver aften i 1 uge siden jeg fik den, og jeg er stadig helt forelsket i den!
    Specielt de der pastelfarver og de lækre RICE kurve i pink!
    PS - ALLE jeg har haft på besøg er helt forelsket i den kommode jeg købte af dig!! Du har også nogle ravende smukke sideborde i stuen kan jeg se - næste gang du skal af med nogle af dem, så skriver du liige til mig først, ik`? Hihi:-D

    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Hej Pia.

    Jeg skal nok tænke på dig, hvis jeg møder nogle af de små borde på min vej.
    Ja! jeg glæder mig også til at bladre bogen rigtig godt igennem.
    Dejligt du er glad for kommoden..

    Ha´en rigtig dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.