søndag den 27. november 2011

Så er vinderen fundet!

Den heldige vinder af  OlineArt´s  fine glas pynt blev...
Fru Bach med nummer 53 ud af 149 lodder.
Vil du være sød at sende mig din adresse, så jeg kan sende den videre til Dorthe.

Til slut vil jeg Takke Dorthe fra OlineArt  mange gange for den fine gave.
Et stort Tak til alle jer, der har leget med.
Det er altid så dejligt, at se så mange deltagere.
 Til sidst vil jeg sige Velkommen til alle mine nye følgere, dejligt i vil følge min blog:-)

Fortsat dejlig 1. Advents  til jer allesammen.






4 kommentarer:

  1. Også en god 1. Advent til dig Susi:-) Er du forsvundet i stormen;-)? Knus Pia

    SvarSlet
  2. Ej hvor skønt, hvor er jeg altså bare heldig, så kommer der jo nok lige lidt mere julepynt op herhjemme...

    SvarSlet
  3. Hej Pia.

    Nej! dog ikke..

    Har bare gæster fra Sjælland, så vi hygger os.
    Hvad med jer er i oversvømmet i Skive?

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Tillykke til Fru Bach :)

    -og glædelig 1.advent til alle!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.