søndag den 25. december 2011

Fine Julegaver.

God Formiddag!!
Håber i allesammen har haft en dejlig juleaften, med lækkert mad og skønne  julgaver.
Det har vi nemlig:-)
Her stod menuen på Lækker mør ande og flæskesteg med brunede og hvide kartofler og rødkålsalat .
Sluttede af med en stor skål  risalamande.
Kenneth vandt mandel gaven igen i år, han er bare så heldig.
Vi hyggede os rigtig meget, da jeg havde fået en ide fra Mette B om at putte mange mandler i risalamanden
og så gik det ud på at finde flest hele mandler.
Vi sagde ikke noget til mine svigerforældrer, så min svigerfar var ved at dø af grin, da han fik nummer to ind i munden.
Så blev vi nødt til at røbe det.
Det endte med at hele skålen blev tømt, for nu blev det jo en kamp om at finde flest.
Den ide skal vi helt sikkert bruge fremover, det var bare så hyggeligt.
Har lavet en lille collage over alle mine fine gaver.
Og der er slet ikke noget, der skal byttes i år, det er bare så skønt.
Så skal jeg ikke ud og stå i laaaange... køer efter Jul.

Læg lige mærke til, at jeg  fik billetter til Rasmus Seebach koncert i Viborg det bliver så fedt...

Ønsker jer allesammen en fortsat Glædelig Jul.


  

8 kommentarer:

  1. Sikke heldig du har været - det er i hvet fald Lækre Gaver!

    SvarSlet
  2. Ja! jeg er blevet rigtig forkælet igen i år.

    Håber også at du har fået alle dine ønsker opfyldt.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hei susi!

    Nå har jeg endret på instillingene... Kan du se om det blir lettere da?

    Så fine julegaver!!!

    Klem beate

    SvarSlet
  4. Ha ha, Jeg havde også risalamande med en halv pose hakkede mandler og en halv pose hele mandler(et tip fra mandens fætter) også her blev der spist igennem.
    >Rigtig fede gaver du har fået.

    SvarSlet
  5. Så fine gaver! Og så gøy med konsertbillett:)

    Fortsatt god jul til deg og dine!

    Klem Ninni

    SvarSlet
  6. Da bedstefar spurgte om der var mere end 1 mandel i, måtte vi også afsløre og gik det ellers derudaf. Heldigvis var skålen ikke så stor...

    Dejlige julegaver, du har fået!
    Klem og fortsat god jul.

    SvarSlet
  7. Beate-

    Det var dejligt, nu funger det igen<3

    Camilla-

    Det var bare en sjov ide.
    Ja! jeg er også ganske tilfreds:-)

    Ninni-

    Tak søde, glæder mig så meget til jeg skal nyde ham Rasmus.

    Mette b-
    Takker for ideen, den var bare genial:-)
    Julgaverne er jeg bare så glad ved...

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  8. sikke mange fine gave du fik :-) jeg fik også en hvid jakke fra geographical norway..så lækkert :-)
    amanda lucia blev meget glad for maileg huset som jeg har købt af dig, takker :-)
    godt nytår til dig susi :-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.