tirsdag den 31. januar 2012

Fine Æsker

Igår fik jeg endelig fundet de æsker frem, som jeg engang for længe siden købte tre sæt af i Netto til 10 kr sættet.
Det var jo vildt billigt og idag ærgrer jeg mig over jeg ikke købte nogle flere.
Det er faktisk rigtig hyggeligt at lave æsker, men det blev kun til to i denne omgang, da jeg løb tør for tapet i de farver jeg skulle bruge.
Jeg ville have bestilt en ny omgang hos Maleributiken.se men de er udgået for prøver lige nu.
Der kan bestilles igen fra d. 15 Februar.
Lidt typisk, når man lige er så godt igang og bare mangler materialerne.
Men jeg tror der er rigtig mange der benytter deres tilbud, det er også vildt billigt, vores maler tager 50 kr pr. meter for deres Pip Tapet, så der er nogen penge at spare hos Maleributiken.se.


Her er så de to æsker jeg fik lavet, syntes de blev fine...


Den store måler 25x 25 cm og den lille 20x20 cm
Så de er rigtig fine til mange ting.




Sådan så de ud, inden jeg gik igang.



12 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet søde, og rigtig fin "lås. Jeg har de nøjagtig samme æsker som også bare ligger, måske det er ved at være tiden til de skal laves:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte. Jeg er også kæmpe fan af Maleributiken, og har en stor samling tapet liggende. Man ved jo aldrig, hvad man lige får brug for.

    Super gode æsker de der - hvor jeg altså bare savner Netto ;o)

    SvarSlet
  3. De ser rigtig fine ud.
    Kan aldrig finde sådanne tilbud æv æv

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hej Michela

    Takker:-)

    Hej Mette

    Du må se og komme igang, det er så hyggeligt at sidde med.
    Jeg håber du læser dette her.
    For jeg kan ikke komme ind på din side den siger der er virus.

    Hej Camilla

    Du må da igang med at få lavet et eller andet med alt dit tapet, det er så hyggeligt.
    Ja! Netto har nogen fine sager ind imellem til nedsatte priser, så er det bare om at være hurtig:-)

    Hej Lis

    De er der heller ikke så tit, så man skal se sig godt omkring, når man er der.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hvor de bare fine - og ja tapet kan bruges til utallige ting. Kun fantasien der sætter grænser :o)

    Sådanne æsker har stor værdi her i huset. Man kan altid bruge en mere ;o)

    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  6. Så fina askarna blev!

    Kram Marie

    SvarSlet
  7. Hold op, hvor er de fine:)
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  8. wauw ... hvor er de fine ♥

    SvarSlet
  9. De er faktisk rigtig søde, de æsker.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  10. De er da blevet super fine - heldigt at finde de kasser til kun 10 kr. Knus Anne

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare blevet fine.

    SvarSlet
  12. Tak Tøser for alle jeres søde kommentarer.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.