torsdag den 12. januar 2012

Lyserødt og pink på Udsalg.

Nu kunne jeg endelig tage billeder af mine fine sager, som jeg fandt på udsalg igår.
Jeg samler på de pink skåle fra Rosti, men problemet er, at de har skiftet den pink ud med en ikke så pæn pink/ rosa farve istedet for den de hidtil har kørt med.
Men igår var jeg bare heldig og fandt 2 skåle a 5 liter til 80 kr stykket.( en god størrelse når jeg bager brød)
Samt en røreskål m. fem skeer til 80 kr.
Derudover fik jeg købt mig en kokke kniv fra Scanpan i lyserød til 99 kr
Fik grønsags kniven i julegave, så nu mangler jeg lige de sidste to i serien, men dem ønsker jeg mig i fødselsdags gave.
Fik også købt mig en ny måtte til badeværelset, så er der lidt til samlingen.
Her sparede jeg 30 procent, det var ikke den helt store besparelse, men det var lige farven, som jeg søgte.
Går nemlig og finder de ting der skal være på badeværelset, når det engang står klar.

Har i fundet nogen gode knald tilbud, imens der er Udsalg?











7 kommentarer:

  1. Syns du har gjort ett kupp!
    Loooove pink;-)

    Fin dag!
    Klem Therese

    SvarSlet
  2. Virkelig fine ting du har fundet på udsalg :)
    Hvor har du mon været så heldig at finde rosti skålene henne? Havde de også andre farver på tilbud?
    Er også ret vild med måtten. Vi har to der ligner meget fra Ilva bare i lilla og mint grøn. Har du også været en hyggetur i Ilva? :)
    Mange hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  3. Skønne skønne ting du har fået købt. Bahne har de lyserøde knive til næsten ingen penge, så jeg har overvejet om jeg skal købe et sæt til kolonihaven. Er de ok????? For jeg har været lidt i tvivl.Farven fejler jo ikke noget :-))
    God dag til dig fra mig
    Knus Anette

    SvarSlet
  4. Wow this is very,very nice!Michaela

    SvarSlet
  5. Therese

    Ja! det er nogen fine sager.

    Lisa-

    Dem fandt jeg i vores egen Kvickly.
    Er rigtig god fund til de penge.

    Ja! vi var i Ilva en smut igår, men de er alt for dyre.
    Deres udsalg var nul og nix.
    Det var meget bedre i gamle dage, der havde de altid sådan noget lækkert stel.
    Så der købte jeg slet ikke noget.

    Annette.

    Jeg købte også min i Bahne.
    De er rigtig gode syntes jeg.
    Som dem kan du roligt købe til dit " Lyserøde hus"

    Michaela

    yes! it's any good cases for cheap money.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Siao, hvor er du altid så heldig med dine køb. Det er jo en total flot pink den der. Knivene er bare gode, min søn samler på dem så der lå nogle under juletræet til ham

    SvarSlet
  7. Næh ikke været afsted på udsalg endnu pga sygdom men satser på Århus på lørdag ;0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.