søndag den 19. februar 2012

Hygge med min Niece.

Nu er vores gæster rejst hjem igen, tiden går alt for hurtigt, savner dem allerede:-)
Vi har bare hygget os så meget med dejlig mad og ren afslapning.
Fredag eftermiddag fik vi lyst til at lege med perler sammen med min niece, det var så hyggeligt og lige noget der passede den unge dame...
Jeg havde købt perlerne for et stykke tid siden, efter jeg havde set Mette B ide i min bog 
Spilopper og Stjerneskud skrevet af Sif Orellana.
Så det var bare med at finde det hele frem.
I kan se fremgang måde ved at klikke Her!
De blev bare så fine, så den ide kan jeg varmt anbefale.
Vi lavede dem i de små Hama perler, men de kan også laves i de store.









9 kommentarer:

  1. Det er rigtig hyggeligt at sidde at lave perleplader eller hvad man kan finde på med dem, det ser rigtig sødt ud det i har lavet.

    ja tiden løber afsted når man har det hyggeligt, havde selv besøg af min svigermor og svigerinde fra Tenerife i november men tiden gik alt for hurtigt :-)

    Knus Og dejlig dag
    Sisse

    SvarSlet
  2. Hej..Hvor ser det hyggeligt ud med de perler..Får helt lyst til at lave noget ;)God søndag, kh Camilla

    SvarSlet
  3. Hei Susi! Så gøy at du vil være med på frokostutfordringen hos meg! :)) Jeg tror det har blitt noe feil med linkingen for jeg kommer ikke til frokostbordet ditt når jeg klikker!

    SvarSlet
  4. Sikke en heldig niece, det er så hyggeligt med perler i alle aldre :)

    SvarSlet
  5. Sisse-

    Ja! nogen gange kunne der godt være mange flere timer i et døgn.

    Camilla-

    Det var også bare så hyggeligt:-)
    Kunne sagtens have lavet mange flere, men mændende var sultne og vi fyldte hele spisebordet:-)

    Ekte Interiør-
    Ved ikke hvad der er gået glat indlægget er blevet slettet, så du må meget gerne slette mig igen.

    Helle-

    Ja! du kan tro hun hyggede sig og det samme gjorde mon mor, svigerdatter og jeg...

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Ja, de er nmlig bare fine. Har dem også på min blog- vidste slet ikke, de var fra hendes bog. Men fin er de. Knus

    SvarSlet
  7. Nå fikk jeg se ditt fine dekkede bord! Takk for at du vil være med i konkurransen og lykke til! (Det er Nyblom Kollén som velger ut vinnerne. :))

    SvarSlet
  8. De er sååå fine.. !! Vi har også lavet dem herhjemme hos os med STOR succes..
    Knus og skøn søndag aften :o)

    SvarSlet
  9. Ohhh...sind die schön!
    LG
    Ursi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.