tirsdag den 14. februar 2012

Nyheder Fra Maileg 2012

Maileg er på vej med deres nyheder rundt omkring på nettet.
Jeg fandt et stort udvalg hos Elsashem.se man kan nemt blive fristet til at bruge en formue på deres nye kollektion.
Og lige om snart nærmer påsken sig, så er det altså svært at stå imod de nye kaniner og æg.
Så mon ikke der finder lidt Maileg hjem til Farsø igen i år.

Hvad med jer er i lige så tosset med deres fine sager?

Ha´en dejlig Valentins dag derude, håber i bliver forkælet...

P.S Husk min Give Away du kan stadig nå at være med.
Trækkes d. 16 Februar 2012




15 kommentarer:

  1. Lækker hjemmeside du linker til Susi, tak :)
    Tror både lillesøster og Thea skal have en lille Maileg ting til påske, Thea får nok chokolade af bedsteforældrene...
    Bum bum, så er det bare at vælge!

    Dejlig dag til dig :)

    Smil fra Pia (er ønsker en masse ve støv sendt i min retning, så hende lillesøster kommer ud!)

    SvarSlet
  2. Pia- Ja! ElsasHem er en lækker butik og hun er hurtig til at få det sendt afsted til Danmark.
    Hun har også meget andet lækkert til små piger og drenge.

    Jeg sender lige en masse vestøv afsted til dig søde, så vi kan få hende prinsessen af se meget snart...

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Mon du overhovedet har plads til mere ;0)
    Ha' en dejlig dag ...

    SvarSlet
  4. Merete-

    Ja! det lige det, men mon ikke der lige kan snige sig lidt påske ind.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. sikke en masse dejlig ting i lækkre farver, Håber også du bliver godt forkælet idag,Susi der er altid plads til lidt mere ikk sådan er det når man godt kan lide pæne ting til hjemmet :-))

    Ha en dejlig dag
    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Sisse-

    Jeg tror ikke der kommer så meget til mig idag, herhjemme går vi ikke så meget op i Valentins dag, så det er okay.
    Der skal være plads til Maileg ellers må vi sku´ bygge til ...smiler...

    Også dejlig dag til dig og dine.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Nej Susi

    det gør vi bestemt heller ikke det er nok mest butikkerne´s dag

    hvor er de skønne de sporvogne Og huse hun har på sin hjemmeside, Og alt det andet hun har

    Knus Sisse

    SvarSlet
  8. så masse lekkert! jeg og min minste sønn har en svakhet for søte kaniner hihi=) Ha en fin dag! Klem fra Yvonne.

    SvarSlet
  9. Sisse-

    Ja! butikkerne lever godt af endnu en mærke dag, men så kommer der vel forhåbentlig gang i handlen, det jo det regeringen gerne vil have...smiler...
    De har så meget lækkert hos ElsaHem.

    Yvonne-

    De er heller ikke til at stå for.
    Så man kan nemt blive fristet.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Så söde ting fra Maileg
    Jag önsker mig en stor kanin pige og dreng .
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. Sikke mange dejligheder du præsenterer for os og uha det frister. Tror jeg vil investere i et par påske ting i år :)

    SvarSlet
  12. Karina-
    Ja! de er også så søde.
    Jeg syntes størrelse Large er de sødeste, de helt store er svære at få plads til.

    Helle-

    Der kommer også bare så mange søde påske ting i år.

    Knus Susi

    SvarSlet
  13. Kære Susi

    Jeg ELSKER maileg og har været på mit første lagersalg i år - dog ikke det sidste .... tror dog jeg er mest til nisserne - har ikke helt fundet ud af de der kaniner kan virkeligt godt lide dem , synes de er mega søde, men er aldrig rigtigt kommet i gang med at "bruge" dem... Måske hænger det sammen med at jeg er mest til jul.......
    Rigtig god Valentinsdag til dig.....
    knus Mette

    SvarSlet
  14. Hej Mette.
    Øv! hvornår har de holdt lagersalg?
    Du må meget gerne sende mig en mail, hvis du ved hvornår de holder igen.
    Så kunne vi jo mødes, det kunne være så hyggeligt:-)
    Har tilmeldt mig deres nyheds brev, men får aldrig noget derfra.

    Ha´en dejlig Valentins dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  15. Jeg elsker også Maileg. Min lil datter har hele samlingen af møbler til kaninerne- overvejer at lave et dukkehus til dem. Og så er jeg fast kunde derude hver jul- bor jo ikke så langt fra dem:-) Knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.