søndag den 15. april 2012

Emaljegryderne er fundet!!

Takket være alle de søde tilbage meldinger som jeg fik på min søgen efter dem igår.

De er også bestilt her hos Vintage-kompagniet.dk hvor man kan forudbestille dem og som et ekstra tilbud får man en af de små søde ovnfaste forme med låg med i pakken.
Gryderne er på lager i uge 16 så det er jo lige om snart:-)

Så skynd jer og kig ind til Vintage-Kompagniet og få det gode tilbud.

Gryderne findes også i lyseblå og hvid.

Hvis de skulle blive revet væk har jeg fået besked fra Tinashjem.dk om at hun også får dem engang i næste uge, så jeg er sikker på vi nok allesammen skal nå at få fat i de smukke gryder.

Tak for alle de søde kommentarer igår på mit indlæg om de fine gryder.

Ha´en dejlig Søndag Allesammen....



3 kommentarer:

  1. Hej Susi :)
    Visst är dom helt underbart söta :)
    Får man tipsa om att jag lottar ut en av dom på min blogg, givetvis är alla välkomna att vara med i utlottningen :)
    Ha en bra dag Susi :)
    Kram Fiddeli

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.