søndag den 13. maj 2012

Nye lysestager

I må altså lige se mine nye lysestager som er fra Ib Laursen, de er så fine og lige sådan nogen som jeg har søgt længe.

Lige nu kan i få dem på tilbud hos Tinashjem.dk hun har nemlig Fødselsdag og giver 20 % idag og imorgen, så tag og kig forbi, der er så mange fine sager...

Manglede en der havde lidt højde til bloklys, da den jeg havde var gået itu og nu jeg var igang, fik jeg også den lille på billedet med, den er så sød og passer så fint på mit bord.

Har været en tur på bagagerums marked i Aalborg, så jeg er helt bombet og trænger bare til at putte mig under et tæppe med en god kop te...

Det jeg fandt, får i at se imorgen, da min søn har lånt mit kamera...
Men jeg fik nogen fine sager, selvom min mand sagde! Jeg kun skulle købe det jeg havde brug for:0)

Men der røg som sædvanlig noget med, som jeg ikke ved, om jeg har brug for, sådan er det jo, man blive nemt fristet af alle de fine gamle sager....

Det er de to forreste på billedet






10 kommentarer:

  1. Hejsa
    Skønne lysestager ...
    Glæder mig til at se hvad du købte med hjem i dag fra markedet ...
    Din mand lyder akkurat som min når vi er afsted sammen ... Derfor tager jeg tit afsted selv for at undgå alt for mange kommentarer ... Smiler ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle skønne stager. lige min stil også. :-)

    Glæder mig til at se hvad du har fundet når kameraet er hjemme. :-)

    Ha´nu en dejlig Mors dag søde. ♥♥♥

    Kram
    Birgitte.

    SvarSlet
  3. Bagagerums marked .... det havde jeg ikke hørt om ;0)
    Spændt på at se hvad du fandt

    SvarSlet
  4. Så fine lysestaker, og nydelig fyrstikkeske ♥

    Nyt søndagen Susi:)

    SvarSlet
  5. Hej Dorthe

    Ja! de er så kloge de "mænd" de ved slet ikke hvad der rør sig i en kvinde, når hun ser noget gammelt:-)

    Heldigvis gider han aldrig med, så jeg tager altid afsted sammen med en veninde.

    Hej Birgitte

    Ja! de er så fede de lysestager og Tina har rigtig mange fine ting fra Ib Laursen.

    Håber også du har haft en dejlig mor´s dag.

    Hej Merete

    Sådan noget skal du da vide søde, det er altid anden søndag i måneden og Viborg er første lørdag i måneden.

    Jeg skal nok vise det imorgen...

    Ha´en forsat dejlig Mor´s Dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Virkelig skønne stager - og dem kan man da aldrig få for mange af ;0) Glæder mig også til at se hvad du har fået med hjem fra bagagerumsmarkedet af "guld". Knus Anne

    SvarSlet
  7. Man har da brug for det hele - måske ikke lige nu, men lige pludselig ;o)

    Skønne lysestager du har købt.

    SvarSlet
  8. de er super fine! Elsker sølv lysestager, de klæder det meste :D

    SvarSlet
  9. Ja de er skønne de stager tillykke med dem knus

    SvarSlet
  10. Hej Anne

    Jeg tror også jeg har en del. men ikke lige i den størrelse, så dem måtte jeg eje.

    Jeg lægger mine fund på senere idag.

    Hej Lise

    Ja! men det lige det med pladsen.

    Hej Mette

    Ja! dem kan man altid få til at passe ind.

    Hej Blooming Girl

    Tak skal du have:-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.