lørdag den 9. juni 2012

En dejlig pakke

Det var hvad jeg fik med posten igår og hold da op! Hvor blev jeg bare glad:-))))

Det var de sødeste kurve fra Overbeck Friends, dem er jeg bare så vild med og den anden fine ting som var i pakken, var en af de sødeste Sonny Angels, som jeg rigtig tit har været ved at købe, men jeg ville gerne lige se dem rigtig og har desværre ikke mødt nogen på min vej.

Så det var bare en skøn pakke fra en rigtig sød blog veninde Anette som har den skønne blog
Fru Lyserød

Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal takke dig, du ramte virklig plet med de fine sager, håber jeg kan glæde dig en dag:-)

Nu skal jeg ud og finde nogen flere til min samling, de er da slet ikke til at stå for, så det kan blive en dyr fornøjelse....

Ha´en skøn weekend allesammen...







9 kommentarer:

  1. Nøiiii, de kurve er da også bare super flotte! Ü

    SvarSlet
  2. dit heldige asen:)
    knus Charlotte

    SvarSlet
  3. Hej Susi.
    Dejligt du kunne bruge det. Var lidt spændt på, hvad du sagde til den lille Sonny Angels. For jeg tror man enten elsker eller hader dem. Tænkte det var en sjov gave til kvinden der har "alt"
    Rigtig god lørdag til dig fra mig
    KNus Anette

    SvarSlet
  4. Hej Marianne

    Ja! dem er jeg også bare så glad ved og de findes i mange flotte farver og størrelser.

    Hej Charlotte

    Ja! jeg føler mig også bare så heldig:-)

    Hej Anette

    Det kan du tro jeg kan, er bare så glad ved det hele, du er bare en skat!!!
    Tusind mange Tak:-))

    Rigtig god weekend til jer alle.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Ja, det er bare skønt når der lige kommer en pakke ind ad døren. Ha' en god weekend.

    SvarSlet
  6. herligt at modtage den slags gaver :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare mega sød den Sonny angel :) Tillykke med den dejlig gave.. Skøn med pakkegaver <3
    Ha' en dejlig lørdag
    Knus Tina

    SvarSlet
  8. Åh, synes også bare de Sonny Angels er vildt søde, desværre synes jeg ikke udvalget i Danmark er så stort, og jeg har en bestemt en i tankerne som jeg ikke kan finde nogle steder :-) Og så er de jo ikke helt billige. Men søde er de bestemt!

    SvarSlet
  9. Sikke en dejlig pakke at modtage ;0) De kurve er super flotte og den Sonny Angels passer lige til dine farver. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.