fredag den 15. juni 2012

Pastel lyserød olielampe

Kenneth har igen haft gang i spraydåsen og fået sprøjtmalet min zink olielampe, som jeg i sin tid købte for billige penge.

Den var begyndt at få lidt rustpletter hist og her og så ikke så pæn ud længere.

Men nu ligner den en million og jeg er så glad ved den, det er så hyggeligt, når den er tændt om aftenen både sommer og vinter.

Nu mangler jeg bare at få mine hynder ud på verandaen, men syntes det er lige koldt nok:-)

Kunne altså godt snart bruge noget varme...








Ps. Så er det nye Greengate katalog 2012-2013 lagt på deres side i kan se det Her!



6 kommentarer:

  1. Hvor er den fin ;0) Ja varmen må meget gerne snart komme igen, men i det mindste skinner solen da ;0)
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  2. Ejjj, hvor er den blevet fin. Er det belton spray du har brugt?? Kan det holde til varmen uden at blive gult??. For den bliver vel varm nogen steder??
    Ja nu vil vi godt ha noget sommer. Jeg får jo slet ikke lavet noget i kolonihaven, for gider ikke være der, når vejret er som det er :-(

    God "Greengate" eftermiddag til dig
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Hej Julie

    Her blæser det og det er hunde koldt og ingen sol.

    Det er bare så træls med det vejr:-(

    Hej Anette

    Ja! det er den der er brugt til lysestagerne og nej! Den bliver ikke varm, så jeg håber den kan holde til det,det er kun glasset der bliver lidt varmt, men mest forneden.

    Ja! jeg skal bare hygge med det nye katalog, syntes det er en super kollektion de har lavet denne gang....

    Ha´en dejlig weekend begge to

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Wau, det ser godt ud, kom så sommer vi har hungrende brug for udendørs hygge nu ❤

    SvarSlet
  5. Den er bare så super sød den olie lampe Og hvor er den bare blevet rigtig fin i den farve

    Ha en dejlig aften

    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Den olielampe er da bare for sød, passer perfekt derud til :)
    Dejlig når man kan forny tingene med lidt maling og så kommer der et helt andet udtryk frem..
    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.