onsdag den 18. juli 2012

Pakke fra Irma

Så kom min pakke fra Irma og jeg er fuldt tilfreds med pakken og den gode service.
Derfor syntes jeg lige,  i skal høre om deres super netbutik Irmatorvet endnu engang.

Jeg bestilte varene i Søndags og fik kassen med Pesto leveret tirsdag aften foran min hoved dør.
( Nu kan jeg også klare mig med Pesto i lang tid)

Det kan da ikke være nemmere:-)
Som velkomst fik jeg en lækker pose Irma snolder, så er der også lidt til ungerne.

Hvis i skulle blive fristet til at handle hos Irma, kan i se meget mere Her!

Lige nu kører de med 25% på Alle deres økologiske varer.

Irma pigen vil være at finde i højre side på min blog, så kan du altid finde hende:-)







1 kommentar:

  1. Hej Sussi

    Super god ide med Irma.
    Tak for endnu et godt tip.

    God dag til dig

    Hilsen Dorthe

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.