tirsdag den 24. juli 2012

Tilbud Hos Gabrielle.dk

Så er Gabrielles kommet i sommerhumør, hun har nemlig tilbud på alt hendes Greengate Melamin.
I sparer 20% på hele hendes Melamin sortiment.

Derudover er hun ved at gøre klar til det nye Greengate som snart er på trapperne, så hun har endnu engang fyldt Pulterkassen op med lækre Greengate sager og andet spændende til halv pris.

Nu varer det ikke længe!! Før vi kan sige Velkommen til Greengate´s nyheder 2012/ 2013 hvis ikke i har set de skønne sager, kan i se dem Her!







2 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    Ja der er godt fyldt op i den pulterkasse :-))

    Men jeg har besluttet, at der ikke skal handles mere før de nye ting er kommet.

    Kan næsten ikke få proppet mere ind i det lille kolonihavehus. Min bror er begyndt at snakke om, at huset vist synker pga, tyngden fra alt det porcelæn jeg har :-)))

    Men jeg overvejer lidt om jeg skulle købe det røde bestik hjem til. Mine spisebordsstole er jo sort,hvid og røde, og tallerkner er sorte osv. Tror det kunne se fedt ud.
    Men kan det puttes i opvaskemaskinen, også når det bruges dagligt?? Det må du ha lidt erfaring med???

    Kan du ha en skøn skøn sommerdag.

    Mange sommerknus Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette

    Ja! Det heller ikke fordi jeg mangler, men man bliver alligevel fristet til den pris.

    Bestikket kan sagtens gå i opvaskeren, uden problemer og det ville da set fedt ud til dine sorte tallerkener, det kunne lige pifte dem op.

    Håber ikke dit skønne kolonihave hus synker :-))

    Håber også du får en dejlig dag, her i Farsø skinner solen, men det blæser stadig...

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.