fredag den 31. august 2012

Greengate Blomster På Bilen

Så fik vi endelig sat de fine Greengate blomster på vores bil og det ser bare rigtig godt ud.

Vi valgte kun at sætte nogen på bagsmækken, så der ikke blev for meget farveforskel på lakken, hvis de skal af igen.

Nu varer det ikke længe, før vi drager mod Sjælland, glæder mig så meget til imorgen, når vi skal hygge hos Gabrielle, håber i kommer allesammen, er sikker på det bliver en dejlig dag.

Imens passer ungerne hus og vovse, så Kenneth og Jeg skal bare slappe max af i weekenden.

Imens jeg er Hos Gabrielle vil Kenneth gå en tur rundt havnen og hygge sig på Silden, Øllets og Æblets Dag, så han skal nok hygge sig...

Hvis i er i nærheden kan jeg kun anbefale jer en smut på Hundested havn, der er så hyggeligt ..

Ha´en skøn weekend... nu holder jeg lige et par dage blog fri...Ses snart igen:-))











17 kommentarer:

  1. Honk honnkkk dyyyt dytttt... Pifffttt.. det ser sku skide godt ud Susi :) FED ØSE!!! Det må være sejt at køre på vejen med en top sej pigeøse :))) Sådan skal en bil da se ud..
    Godt at det endelig lykkes med blomsterne, har ventet i spændning på at se hvordan den ville se ud med ynglings blomsterne på:)
    Glæder mig SÅ meget til imorgen hvor vi skal mødes sammen med alle os Greengate tosser..
    Kør forsigtigt herover :)
    Krammmer fra mig... hov der kom et ekstra m med , det må du gerne få.. :P)))

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Ja! Ser det ikke bare godt ud..
    Glæder mig også til at give dig en stor krammer i morgen:-))

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Ihh hvor sejt, det er da en bil ingen andre har...
    Det ser helt vildt godt ud, at køre bag ved dig, kan da kun få glæde og smil frem :-)

    Du må have en rigtig dejlig weekend, håber i får en fantastisk dag i morgen!!

    Klem fra Louise

    SvarSlet
  4. Det ser bare rigtig fantastisk ud! det er da en bil der er noget ved at kikke efter!
    Rigtig god weekend til jer!
    Sensommer havehilsen
    Susanne

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare sej:)
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej susi
    Sikke da en fin bil du nu har fået dig....med garanti unik og superfin.
    Selvfølgelig skal du da ha´ en "Green Gate" bil :-)
    Go´ weekend

    SvarSlet
  7. Så super tjekket din bil er blevet.
    Jeg må beundre den imorgen :-)

    SvarSlet
  8. Super, så kan jeg kende dig, hvis jeg ser dig i trafikken ;0) Rigtig god tur til Sjælland og til Gabrielles - er godt misundelig! Knus Anne

    SvarSlet
  9. Wooohoooo, så KULT!!
    Dette er jo bare perfekt til deg Susi:)
    Skal tute høyt med hornet om jeg kjører forbi deg på ferie i Danmark, hihi:)

    SvarSlet
  10. Det ser bare rigtig godt ud , må man få at vide hvor du har fået blomsterne fra, kunne nemlig godt bruge nogle til min gang (spejl ). Hyg jer i weekenden.

    SvarSlet
  11. Arhmen Susi -det er så sejt! Hvis en skulle køre med greengate blomster på bilen, så skal det være dig...
    Håber at kunne se bilen og selvfølgelig dig en dag :)
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  12. SMILER - den er da bare lige dig:0)
    Fedt!

    Uh jeg ønsker mig også en "tøsebil" ;0)

    Håber jeg får mulighed for at kigge forbi idag -det ville virkelig være hyggeligt, men manden har nappet bilen, så jeg er ikke helt sikker på det kan lade sig gøre..

    Håber I får en skøn dag :0)
    KH.

    SvarSlet
  13. Hej Susi, ja hvem skulle ellers have sådan en skøn bil, Greengate burde sponsorere mærkerne, få du er da noget af en ambasadør for dem. God weekend Lisbeth

    SvarSlet
  14. Ihhh... hvor er det mega fint! :) Skønt med lir til bilen som er møntet på vi tøser.. ;)

    SvarSlet
  15. Du er da for vild, Susi...;0)
    Pragtfuldt med alle dine gode idéer.
    ....og ja, der er skønt på havnen i Hundested.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  16. Hej Susi

    Whauuuuu hvor ser det bare godt ud med greengate blomster på bilen, hvordan har du dog fået lavet det?

    Jeg kom desværre ikke til Greengate-dag så jeg kunne hilse på dig og se din fine bil - øv øv, det havde jeg ellers glædet mig meget til, men niecen fejrede sin 11 års fødselsdag den dag og jeg er sikker på hun ville være blevet mere skuffet end mig hvis hendes moster og onkel ikke kom til hendes fødselsdag - så det må blive næste gang.

    Knus fra Lotte

    PS - det ser altså bare så fiiiiint ud med greengate blomster på bilen.

    SvarSlet
  17. Tak Piger for alle jeres søde kommentarer.

    Ja! Nu kan jeg ikke sådan gemme mig, er vist lidt for genkendelig med de fine blomster.

    Syntes de er så fine i farvene, så jeg er rigtig glad ved dem.

    Min mand syntes måske det er lidt pinligt at køre rundt med blomster, men sådan er det, når man vil låne konens bil:-)))

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.