torsdag den 4. oktober 2012

Dagens Tilbud!!!

Så blev jeg lige fristet igen, da jeg kom forbi Gabrielles.dk og Hendes "Dagens Tilbud"
Her kan i spare optil 70 %, så det er svært at lade vær.

Igår kom jeg også til at handle lidt og forleden dag, kunne jeg heller ikke styre mig, så nu har jeg til 12 personer i denne skønne serie fra Greengate glæder mig så meget til det kommer.

Jeg har også fået købt lidt julegaver, det jo dejligt, når man kan give lidt ekstra til små penge:-))

I kan se Dagens Tilbud Her!!


Det blev min høst idag:-))

4 kommentarer:

  1. Super tilbud og ja - svært ikke at blive fristet.
    Har lige bestilt tallerkner, skål og viskestykker :-)
    God dag til dig Susi.

    SvarSlet
  2. Det er altid farligt at kigge forbi hendes webbutik!

    Ærgrer mig så meget at jeg faldt i søvn igår med dagens tilbud på dugen "Kristine" der var dagens tilbud, liggende i indkøbskurven :(

    Super dejlig side og Green Gate er altid en dejlig pakke at få hjem :)

    Kærligst Kristine

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå, at du blev fristet ♥ ♥ ♥

    Sikke et fint bord, du kan dække.
    Det vil vi da gerne se engang :o)

    Knus Vibeke

    SvarSlet
  4. Det er da også nogle lækre sager - glæder mig til at se dit bord pyntet med den nye høst ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.