mandag den 15. oktober 2012

Sanselig Jul!!

Er lige udkommet , endnu en smuk bog skrevet af Franciska Munck-Johansen med denne skønne blog Franciska´s Vakre Verden.

Franciska´s  første skønne bog var  Sanselig sommer,
som jeg selv er så heldig og være  med i, med billeder fra vores hjem....

I kan smug kigge lidt i den Her!

Sanselig Jul kan købes hos Møllegarden.dk

En god julegave måske, for det var jo ikke længe, før vi skal til at skrive en ønskeseddel...

Prøv og se disse smukke billeder, man bliver jo helt i Jule humør :-))









6 kommentarer:

  1. Den er FIIIN;)
    Og jeg venter min i posten ♥

    SvarSlet
  2. Så smukt og 100% mig.
    - tænker hvert år, at jeg ikke kan finde energien til endnu en gang jul, men se nu....
    Jeg glæder mig og tror at julen skal se præcis sådan her ud, hjemme hos mig.
    Tak for det ;o)

    SvarSlet
  3. Den må skrives på ønskelisten for denne jul.
    Jeg har lige sat gang i en forkælelses give away på min blog, som du er hjertelig velkommen til at deltage i.
    God aften til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  4. Ja wauw sendte også billeder derop men de var ikke skarpe nok, havde heller ikke mit spejl refleks dengang...
    Men smuk bog helt sikkert

    SvarSlet
  5. Den bog ville jeg sørme også godt eje - den er skrevet på ønskesedlen :0) Knus Anne

    SvarSlet
  6. Den bog vil jeg da også gerne have- må på ønskelisten!!:)
    God aften.
    Knus Mette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.