lørdag den 10. november 2012

Vundet i LevLandlig!!!

Jeg var en af de heldige, som fik mit billede med i LevLandlig det smukke Norske boligblad...

I kan følge dem Her!

LevLandlig havde en konkurrence, hvor man kunne sende dem et billede af ens køkken, så jeg sendte et billede af vores smukke reol, som jeg engang har fundet på loppen til ingen penge.

Min kære husbond har ændret lidt på den, så den passede ind...
Bygget et bord af gasbeton og gamle køkkenlåger, så det passer ind i stilen.

De udtræk 10 billeder og heri blandt mit, så jeg vandt til at starte med et stegefad, men der gik bøvl i Told på vej herop, så det røg tilbage ( Det er bare så træls, at det skal være så bøvlet, at få en pakke fra ens naboland)

Men igår fik jeg så disse smukke vaser fra Anna Black, som laver så mange smukke sager.

Man bliver da lidt stolt, når man sådan bliver udtrukket til sådan et smukt blad.

Tak til Toril Haugen fordi jeg fik lov til at være med i har et meget smukt og inspireret blad, med mange smukke ideer...











14 kommentarer:

  1. Stort Tillykke med gevinst og titel.
    Flot gået. Køkken og resten af dit hus er jo også bare så flot, så jeg forstår godt de har valgt dig som vinder.

    God mortensaften.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hei Susi!
    Gratulerer så mye med gevinst i Lev Landligs kokurranse, men synd det ble tull i tollen da! Det skulle selgsagt gå lett som en plett mellom våre skandinaviske land, men det gjør det slettes ikke alltid!

    Men moro å se sitt kjøkken i bladet, kan jeg tenke meg!

    Med ønske om en fin helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlet
  3. Det er også en fantastisk smuk køkken reol du har :-) Tillykke med dine skønne vaser

    SvarSlet
  4. Stort lillykke med præmien.
    Jeg kan godt forstå, at du er stolt og er helt sikker på,
    at det er fortjent :o)

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  5. Hej Susi
    Kan godt forstå de synes du skulle vinde, du bor bare så "indbydende"
    elsker din stil :O) kram Merete

    SvarSlet
  6. Tillykke med det, det er velfortjent med det skønne hjem du har :-)

    SvarSlet
  7. My congratulations! And like your kitchen very much too:)

    SvarSlet
  8. Tillykke Susi ;0) Det var da sejt

    SvarSlet
  9. Stort tillykke og godt gået :) Dejligt at få den anerkendelse af sådan et blad. Knus Anne

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med gevinsten..:-)
    Ærgeligt alt det med tolden..har selv haft lyst til at købe noget fra Norge men vil ikke risikere dette.
    Det er det samme hvis man køber i USA...så når jeg køber noget i udlandet undgår jeg disse lande.

    Forsat god weekend.

    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  11. Tillykke med det Susi :)
    Godt gået, du må føle dig dejlig beæret :D
    Knus fra mig

    SvarSlet
  12. Wauw susi... 1000 mange gange tillykke... Godt gået..
    Det er velfortjent

    SvarSlet
  13. Takker for alle jeres Tillykke ønskninger, de varmer mit hjerte søde tøser <3

    Ha´en dejlig aften allesammen

    Knus Susi

















    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.