torsdag den 26. september 2013

Skønne nyheder i webbutikkerne..

Så er der kommet en masse skønne sager i web butikkerne rundt omkring på nettet og tro mig!
Jeg har svært ved at styre mig, har allerede lavet en stor ønskeseddel til de kommende jule måneder og mon ikke hvis jeg kender mig selv, så kommer der flere ønsker på sedlen.

Ved godt det varer lidt før julen begynder, men igår da jeg var i Kvickly havde de allerede sat jule pynten frem, så lige pludselig, så er julen der...


Har lavet lidt collager fra nogle af de butikker, jeg selv besøger www.Gabrielles.dk  www. Møllegaarden.dk og Frk. Mage.dk og de har allerede fået mange mange skønne sager og der kommer hele tiden nyt, så kig forbi...















5 kommentarer:

  1. Jeg får helt lyst til at købe nogle af de fine nye Maileg nisser <3
    Dem er jeg vild med.

    Flotte collager du har lavet med mange skønne ting :)

    Knus Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Birgitte
      Tror det bliver en dyr Jul igen i år ❤️
      Knus Susi

      Slet
  2. super du også fik en like knap :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Den har vi manglet længe og tak for hjælpen søde Helle ❤️

      Slet
    2. Sikke mange lækre julerier ;-) ....en skøn tid venter os. God søndag til jer skønne kvinder - og tusind tak for inspirationen med LIKE knappen - den har vi da helt klart manglet i vores bloggerliv...knus

      Slet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.