fredag den 10. oktober 2014

En sød flaske og en skøn gave ...

Fandt endnu en sød flaske saft, som jeg syntes passer så godt til pynt i julen, der så småt er på vej.

Jeg kan ikke stå for fine flasker, så må vi bare håbe at indholdet smager lige så godt, når jeg engang nænner at åbne den ;-)

Fandt også søde små røde pastiller med et S på, det passer jo lige til mig ;-)

I må også lige se en af mine gaver, som jeg har fået idag, lige hende jeg ønskede mig :-)

Idag har jeg fået alle mine skønne Maileg nisser, som jeg har bestilt hos www.gabrielles.dk og jeg siger jer! De er så smukke, de sødeste de endnu har lavet :-))

Viser dem imorgen, så kig endelig forbi bloggen.

Husk! Min Give Away fra www.rosen-lund.dk i kan vinde en skøn efterårskurv her!


Ønsker jer en dejlig aften derude :-)))







Se min søde lille Sonny Angels, som jeg har fået i gave idag, af en sød veninde.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.