torsdag den 27. november 2014

Skønne sager fra www. shop-teglgaarden.dk

Idag kom så min kasse fra www.shop-teglgaarden men søde Maileg sager, som jeg lige syntes vi manglede ( mest mig) ....

Kunne slet ikke undværer de søde magnet Maileg nisser og de bøjelige drille nisser, som kan sættes alle vegne og så selvfølgelig den fine røde dukkevogn.


Shop-Teglgaarden har nemlig lige nu og indtil på Søndag 20% på hele butikken.

Der er så mange skønne ting til den søde Juletid.

De forhandler brugskunst af mærkerne Maileg, Greengate, Nordal, Lafinesse, Chic Antique, Walther og Co og andre skønne sager.

Deres smukke tøj kommer fra bla. Container, Tina Wodstrup, Soon- Shoes, Cream, Decoy og meget andet lækkert, så kig endelig forbi og spar lidt på Julegave pengene.

I får lige lidt billeder af mine fine sager...

Husk! Min flotte Give Away, hvor den heldige kan vinde et nisse adventshus fra Maileg.

I deltager Her!





















4 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlet
    Svar
    1. It was so little sweet Angie.
      Thank for stopping by <3

      Hugs from Susi

      Slet
  2. Maileg er bare så søde :-)) man kan ikke få nok af dem :))
    Knus

    SvarSlet
  3. Det er de nemlig :-)
    Ingen Jul uden Maileg ❤️

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.