fredag den 19. december 2014

Så er den heldige vinder af Claus Dalby´s Julebog fundet...

Så er den heldige vinder fundet og det blev nr 4 som tilhøre  "Gårdejerinden".

Gårdejerinden har en rigtig fin blog, som i finder her! 

Send mig lige en mail med din adresse søde.

Tak til Claus Dalby for den fine bog, er sikker på der er en der bliver rigtig glad for den.

Tak til alle jer der har leget med....

Ønsker jer en rigtig Glædelig Jul :-)))

P.s Holder en pause med Give Away! Da jeg desværre syntes interessen for at deltage, er for lille, i forhold til det store arbejde, jeg har med det :-(









1 kommentar:

  1. Jubii det er jo mig ☺
    sikke en fantastisk ekstra julegave.. du kan tro jeg nok skal sende min adresse..

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.