torsdag den 18. december 2014

Skønne nye og gamle sager!!!

Vil lige vise jer hvor heldig jeg har været.

Har nemlig byttet mig til disse smukke gamle Greengate emalje krukker og fået den smukkeste lyseblå kuffert fra www.søstrenegrene.dk

Min søde veninde har købt den og de fine dejskrabere til mig, det er så fint.

I gave fik jeg denne fine gamle Mailg nisse, den er jeg så glad for.

Juletræet er fra Medusa og et kup jeg har lavet til bare 100 kr.

Idag kom der også lidt skønne sager med posten, købt hos www.shop-teglgaarden.dk

Er vild med Maileg´s kollektion i år, tror jeg har nævnt det et par gange ;-)


Ønsker jer en dejlig dag derude og håber ikke i er alt for julestresset :-))



Husk! Min Give Away fra Claus Dalby, i finder den her! 

Trækkes imorgen ...






Købt hos www.shop-teglgaarden.dk




Købt hos www.shop-teglgaarden.dk

Købt hos www.shop-teglgaarden.dk

Købt hos www.shop-teglgaarden.dk


1 kommentar:

  1. Hvor ser billederne bare hyggelige ud - du er så dygtig til det :)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.