lørdag den 28. februar 2015

Nyt til Køkkenet....

Igår havde jeg hyggeligt besøg af en af mine søde veninder, som havde fine sager med til mig, som jeg havde fået lov til at købe af hende.

Hun er nemlig ved at skifte stil fra Greengate og hen til en lidt anden sommerhusstil, det man vist godt kan kalde " Skagensstilen " Hun bor også deroppe ad og til hendes smukke hus, passer det bare perfekt....

Glæder mig til jeg har det bedre, så skal jeg op og besøge hende og se hendes nye stil, har set lidt billeder og det ser så hyggeligt ud....

Jeg var så heldig og få lov til at købe hendes Cath Kidston køkken ur og minutur, samt endnu en af de fine spot pale blue kander til min samling.

Er vild med den spot blue til Simone White, det er som skabt der til.

Det pynter nu rigtig fint i vores køkken.

I kan finde masser af det nye Greengate hos
www.shop-teglgaarden.dk , www.møllegaarden.dk og www.gabrielles.dk


Ønsker jer en rigtig dejlig weekend derude :-))))



















1 kommentar:

  1. Et meget stort og meget forsinket tillykke med fødselsdagen søde. Smukke ting som altid, som jo passer perfekt ind i jeres hjem. :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.